torsdag 17 februari 2011

Äntligen!

Hej hej!
Nu har jag äntligen gjort klart alla läxor för den här veckan (nästan)
Jag måste bara plugga massor av franska till vårat stora franska prov tills måndag men jag har ju ändå hela helgen på mig. Men läxorna jag har gjort är-
Engelska läsning varje dag minst 20 min. Jag läser Harry Potter! It ROCKS! :) <3
Svenska läxan, skulle göra en liten dikt ramsa som man skulle göra en melodi till.
Lite franska.
Engelska läxan nr.2 Då skulle man läsa en annan text.
Matte läxan geometri YEY! Det är jätte kul.

Och idag var nästan hela skolan på visätra (stavning) och skulle åka skridskor, men eftersom jag är bambi på hal is + att jag har stukat min handled är kanske inte det bästa att åka skridskor. :)


Imorgon- Imorgon är det härliga dagen fredag!
Fast efter skolan är det ganska brotom till centrum för mig. För jag fick lite sent inbjudan till min kompis Moas födelsedags party! Jag måste köpa någonting till henne. :) <3 Sen måste jag skynda mig hem lite för att durscha och fixa mig sen gå till min mamma från min pappa och sedan efter det kan jag gå till min kompis! :) <3
Gud va KUL! :) (jag är ärlig, det ska bli kul!) Jag kommer också träffa många från min gamla klass där. Inte för att jag gör det nästan varje dag då men.. hehe. :) <3
ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar