fredag 11 februari 2011

Ehhoww?!

Shoo! 790 läsare!?
Jag är helt chokad! 

Mitt liv-
Då var det fredag och jag sitter och myser med min hela släckt! De har kommit idag från Europa! MiHi! :)
Annisen e glad!
Annars har min dag varit som en måndag. Jag trodde ärligt att det var måndag tills min kompis sa att det var fredag.
Jag beställde en bok  (Harry Potter, på engelska) från cdon.com i Tisdags och fick den igår. Sen dess har jag nördat boken totalt! haha, den är så super bra! :) <3
Kan värkligen rekomendera den! :) <3
Folk kallar mig för en harry potter nörd. Det kan man väl säga att jag är då! :) <3
Igår fick jag träffa en ganska så känd författare från Sverige. Du kankse har hört talas om böckerna 7:B?
Det är iaf hon som har gjort dem som jag träffade. (Har hennes autograf!) WOHO (flummiga jag..)


 
Om det är någonting jag värkligen gillar då är det puffat ris. Så där såg jag ut för 2 veckor sen.. haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar