onsdag 9 mars 2011

IPAD 2 !!!

Hejsan alla mina underbara läsare!
Ni har säkert redan sett det någon annan stans men snart går det att köpa IPAD 2!
Det som skiljer sig ifrån den gamla IPADen är:

  • Smalare
  • Kommer med ett väldigt unikt skydd för skärmen i din favorit färg
  • snabbare på Internet
  • längre batteri tid (upp till 10 timmar!)
  • bättre grafik när man spelar spel
  • Kamera på både fram och baksida (som är HD! :D)

Och säkert någonting till som jag inte fattar..

Jag är säkert som många andra, helt förälskad i den! Snart (i maj) när jag fyller år kommer jag bara önska mig pengar så jag kommer få så mycket så jag kan köpa en!!!!!
Och... Jag vet jag vet. Jag har redan en mobil man kan ladda ner spel på, en IPOD touch och Nintendo Ds XL. Men jag vill haaaaaa deeeeeen!

Källa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar